Sider

søndag 20. september 2015

1 uke igjen... hjelp!

Og nei, det har verken vært blogging eller løping etter noe program i det siste. Det stoppet nemlig ikke etter sommerforkjølelse nr. 2.

Etter to økter i mitt innspurtsprogram lå jeg rett ut igjen... og denne gangen tuller jeg ikke. 40 i feber, vond hals, vondt hode, vond kropp, og dermed var det ikke annet å gjøre enn å ta tiden til hjelp for å bli skikkelig kvitt viruset som hadde inntatt kroppen. Det ble igjen over to uker uten trening, og etter det har piffen bare gått ut av meg. Det er liksom ikke noe håp lenger... men noen mølleøkter har det blitt, med fokus på jevn rolig fart og økning av lengde på øktene. Jeg kom opp i 2 timer og 30 minutter på torsdag, mens regnet fosset ned på utsiden av treningssenteret.

Og det er så langt jeg har kommet. Jeg er ikke i nærheten av å være klar for noen maraton, og blir det heller ikke med de rolige og korte øktene jeg har planlagt denne uka. Jeg gruer meg, og har egentlig ikke helt troa på at dette skal gå bra... men tiden vil vise! Jeg reiser til Berlin, og jeg stiller til start uansett!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar